Posted by: alfigenk | December 11, 2007

Terima Kasih Gadis !!

wow..berduka..
tapi aku tatap berdiri ta,,walau hanya tatunduk,,klo ibaratnya sagan binian tu, bunga yang layu tapi kada sampai patah..^_^

kam bujur ta dalam hidup tu kita akan memilih,,tapi hanyar wayahini aku sadar bahwa mungkin saat ini lah aku harus memilih, aku ni memang bodoh, kesedihan malah terlalu di nikmati, sedih tu rupanya bisa meredupkan semangat, semua menjadi kulir ja akhirnya, aku kada handak lagi terlalu terlena dalam sedih, mungkin nanti akan ada gadis lain yang bisa membuatku tersenyum kembali, tempat ku menenangkan diri, memberiku arah dan harapan…aku akan berdiri tegak, dan tersenyum, dan melangkah lagi,,
iya ta, aku akan ikhlas ta, mungkin Allah baisi rencana lain, aku akan selalu berprasangka baik dengan semuanya…hari ini aku bisa takurihing, rasa hidup lagi,,
makasih ta lah, sudah lapah-lapah memberi saran ^_^ ^_^
aku mamikirakan banar saran2 km tu…
ayuuhaa,,mungkin ada baiknya aku lebih terbuka lawan binian, kaina aku bakesah ja lwn kam ta, hehe…
,,,
makasih banar ta lah…^_^
hari ini aku senang banar ta ae,,saharian kurihing-kurihing ja, bisa sampai esok kurihing nya, malam ini aku guring bisa takurihing jua,,,makan ja tadi aku kurihing jua,ngalih banar manyuap nasi,,Alhamdulillah atas segalanya..
aku tu manusia biasa ja jua, meski tatahu sadikit dari pada org tentangg agama, tapi tetap jua aku manusia yagn lemah,kita sama ja,,yang penting itu adalah saling mengisi, dan dengan itu mudahan kita akan lebih baik..iya kada?..
aku pacangan rancak ja bakesah lawan km ta ae..lewat sini ja pank,,

Leave a Reply

Categories

